June 20, 2011

HEXAGONAL TECHNOLOGY

with 0 comments
HEXAGONAL TECHNOLOGY
Air heksagon terbentuk apabila 6 Bon Hidrogen bersatu dan membentuk corak yang dianjurkan dalam bentuk heksagon seperti bentuk kristal.

 

Dr Mu Shik Jhon menjelaskan bahawa air yang berstruktur 100% hexagonal mempunyai kapasiti yang besar untuk menyimpan tenaga yang boleh dibebaskan dengan serta-merta apabila ia digunakan oleh manusia. Sekaligus menyebabkan air ini mampu membawa isyarat dan maklumat pemindahan dengan lebih berkesan.

Ianya ternyata menjadi kunci kepada penghidratanyang  lebih cepat, meningkatkan tenaga pemindahan protein dan kestabilan DNA serta peningkatan dalam proses metabolisma.

Setiap sel dalam badan kita mempunyai "stesen dok" yang dipanggil tapak reseptor. Untuk penyerapan optimum nutrien, molekul air perlulah mempunyai bentuk molekul yang tertentu untuk menyambung kepada tapak reseptor (sama seperti model "kunci dan mangga") & berkomunikasi menggunakan getaran bertenaga sekaligus membolehkan nutrien dibawa ke dalam sel serta-merta dan pada masa yang sama toksin akan dibawa keluar dari sel dengan lebih mudah dan pantas.



Pendek kata; teknologi ini memudahkan air diserap di dalam sel-sel badan dan mempercepatkan pengeluaran toksik keluar dari tubuh badan.

0 comments:

Post a Comment